Bérszámfejtő állás, Albertirsa


Feladatok:

  • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
  • Napi bérszámfejtési feladatok ellátása
  • Teljes körű bérszámfejtés, járulékbevallás készítés
  • OEP bevallások, statisztikák elkészítése, adatszolgáltatás
  • Adminisztrációs, iktatással kapcsolatos feladatok elvégzése
  • Statisztikák, riportok készítése
  • Kapcsolattartás a telephelyekkel, munkavállalókkal és a hivatalos szervekkel

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Bérszámfejtés és/vagy TB ügyintéző területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
  • MS Office ismeret (Excel, Word)
  • Önállóság, jó problémamegoldó képesség
  • Terhelhetőség
  • Nagyfokú precizitás és megbízhatóság

Előny:

  • Tb-ügyintézés és kifizetőhelyi feladatok elvégzésében szerzett gyakorlat
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • ProHuman program ismerete

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Családias légkör
  • Versenyképes fizetés
  • Munkahelyi étkezés
  • Utazás térítés

Munkavégzés helye: Albertirsa


Jelentkezem