Miben számítunk Rád?
- Üzemeltetési csapatunk irányítása, folyamataink optimalizálása.
- Részvétel az éves beruházási és karbantartási költségvetés összeállításában
- Ingatlan üzemeltetési, karbantartási és hibaelhárítási feladatok menedzselése, ellenőrzése (főzőkonyhák, tálalókonyhák, irodaközpontok)
- Alvállalkozók, beszállítók tendereztetése, szerződéskötés
- Ingatlanok energiafelhasználásának követése, energiahatékonysági intézkedések kezdeményezése
- Részvétel az operatív működésében, stratégiai döntések előkészítése
- Jelentések, kimutatások készítése a vállalatvezetés részére
Elvárásaink:
-
- Heti 3 nap jelenlét az albertirsai Központunkban
- Megbízási szerződés keretében ellátott jogviszony
- Minimum 3-5 év ingatlan üzemeltetésben szerzett tapasztalat
- Jó szervezőkészség és kiemelkedő stressztűrő képesség
- Magabiztos digitális ismeretek (MS Office)
- „B” kategóriás jogosítvány
Miért jelentkezz hozzánk?
- A stabil háttér mellett újabb és újabb szakmai kihívásokkal, képzésekkel támogatjuk fejlődésed.
- Fontos számunkra, hogy minden területen támogassuk a munkavállalóinkat, ezért:
- munkanapokon biztosítjuk számodra az ebédet, szerdánként gyümölcsnapot tartunk, péntekenként pedig közös reggelivel indítjuk a napot
- Színvonalas, modern munkakörülmények között dolgozhatsz a megfelelő eszközökkel. Igazán változatos feladatokkal találhatod itt szemben magad – nincs két ugyanolyan nap!
- Egymást mindig támogató, jókedvű csapatban dolgozunk, innovatív gondolkodásmódú vezetőséggel.
- Rendszeres közösségi eseményekkel és csapatépítő programokkal várunk.
Mutasd meg, hogy TE vagy nekünk a legjobb választás!
Ha úgy érzed, TE vagy az, akit keresünk, ne habozz, küldd el nekünk a jelentkezésedet fényképes önéletrajzoddal együtt!
Kérlek vedd figyelembe, hogy azokkal a jelöltekkel tudjuk felvenni a kapcsolatot, akik releváns pályázói a hirdetésünknek!