Vezetői asszisztens állás, Albertirsa


Feladatok:

  • Megbeszélések és találkozók egyeztetése, ütemezése, a kapcsolatok koordinálása;
  • A tárgyalásokról emlékeztetők, jegyzőkönyvek vezetése;
  • A beérkező elektronikus levelek fogadása, iktatása, feladat elvégzése;
  • Közreműködés hivatalos levelek elkészítésében, háttéranyagok összeállításában, szerkesztésében, továbbításában;
  • Egyéb általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása;
  • Kapcsolattartás a szervezet munkatársaival, külső ügyfelekkel;
  • Cégvezető munkájának segítése.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség;
  • Adminisztratív, ill. asszisztensi tapasztalat;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • Precizitás és felelősségteljes munkavégzés;
  • Haladó szintű MS Office ismeretek.

Amit kínálunk:

  • Utazási hozzájárulás
  • Dinamikus csapat
  • Versenyképes fizetés
  • Munkahelyi étkezés
  • Telefon, laptop

Munkavégzés helye:

  • Albertirsa

Jelentkezem