Milyen feladataid lesznek a mindennapokban?
- meglévő ügyfelek folyamatos látogatása,
- látogatás során felmerült üzletfejlesztési javaslatok összegyűjtése,
- összegyűjtött feladatok bemutatása, társosztályokra bontása,
- az üzletág minőségi és mennyiségi fejlesztése,
- piac- és konkurencia monitorozása,
- piaci trendek nyomon követése,
- a társaság képviselete üzleti rendezvényeken.
Mit várunk el Tőled?
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- Önálló, precíz munkavégzés
- Jó szervezői- és problémamegoldó készség
- Ügyfélkezelésben és szolgáltatásfejlesztésben szerzett tapasztalat
- Nyitottság és elhivatottság
- B kategóriás jogosítvány
Miért jelentkezz hozzánk?
- Fontos számunkra, hogy minden területen támogassuk a munkavállalóinkat:
- munkanapokon biztosítjuk számodra az ebédet (kiváló minőségű és jóízű ételekből választhatsz 🙂 )
- modern irodában dolgozunk, melyben minden eszköz támogatja a hatékony munkavégzésedet
- egymást mindig támogató, jókedvű csapatban dolgozunk
- Folyamatosan fejlődő vállalatcsoportunk élete a stabil háttér mellett újabb és újabb szakmai kihívásokkal támogatja a fejlődésedet
Ha úgy érzed, magadra ismertél a leírásból, várjuk jelentkezésedet egy fényképes önéletrajzzal együtt a Jelentkezem gombra kattintva!
Kérlek vedd figyelembe, hogy azokkal a jelöltekkel tudjuk felvenni a kapcsolatot, akik releváns pályázói a hirdetésünknek!