HR Generalista – ALBERTIRSA


Milyen feladataid lesznek a mindennapokban? 

  • Hirdetések szövegezése és aktiválása a meghatározott platformokon
  • Telefonos és online előszűrések lebonyolítása
  • Interjúk szervezése
  • Interjúkon történő aktív részvétel, igény esetén azok lebonyolítása
  • Belső rendszerekben történő dokumentum nyilvántartások naprakészen tartása
  • HR csapat támogatása (HR vezető és HR Business Partner)
  • Új kollégák integrációjának támogatása
  • HR projektekben történő részvétel
  • Kimutatások és riportok készítése

Mit várunk el Tőled? 

  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Jó szervezői- és problémamegoldó készség
  • HR területen szerzett tapasztalat
  • Nyitottság és elhivatottság
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • HR területen szerzett 1-2 éves tapasztalat

Miért jelentkezz hozzánk?

  • Fontos számunkra, hogy minden területen támogassuk a munkavállalóinkat:
    • munkanapokon biztosítjuk számodra az ebédet (kiváló minőségű és jóízű ételekből választhatsz 🙂 )
    • modern irodában dolgozunk, melyben minden eszköz támogatja a hatékony munkavégzésedet
    • egymást mindig támogató, jókedvű csapatban dolgozunk
  • Próbaidő lejárta után SZÉP kártya juttatást biztosítunk
  • Folyamatosan fejlődő vállalatcsoportunk élete a stabil háttér mellett újabb és újabb szakmai kihívásokkal támogatja a fejlődésedet

 

Ha úgy érzed, magadra ismertél a leírásból, várjuk jelentkezésedet egy fényképes önéletrajzzal együtt a Jelentkezem gombra kattintva!

Kérlek vedd figyelembe, hogy azokkal a jelöltekkel tudjuk felvenni a kapcsolatot, akik releváns pályázói a hirdetésünknek!

 


Jelentkezem

Elérhetőség
Albertirsa

2730 Albertirsa, Pesti út 65.

e-mail cím:
titkarsag@eatrend.hu

Győr

9024 Győr, Hunyadi út 14/A. – Leier Irodaközpont

e-mail cím:
titkarsag@eatrend.hu